Estas en » Weblog de Montaña » Cuaderno de Entradas

Saturday 23 de August de 2008, 18:46:07
Zermatt 2008
Tipo de Entrada: CUADERNO | 3162 visitas

Wenassssss, ja hem tornat de les vacances familiars, aquest any a tocat SĂĽissa, a la vall de Zermatt. La veritat es que hem tornat molt satisfets, han sigut 15 dies molt intensos, fent muntanya y visitan ciutats, de tot un xic. Hem fet el cim de dos cuatremils "fĂ cils", el Breithorn i el Allali

Saturday 24 de May de 2008, 23:36:49
Mono de Muntanya
Tipo de Entrada: CUADERNO | 2251 visitas

Que si........que si......que tinc ganes de tornar a  la muntanya, que quin hivern/primavera que porto, entre lesions i caps de setmana esgarrats per mal temps només he pogut fer una sortida les ultimas setmanas. Primer el esguinç, va ser bastant fort i tothom em deia que tenia per temps pero

Sunday 25 de November de 2007, 20:00:37
Impresions ……….d’una primera escalada.
Tipo de Entrada: CUADERNO | 720 visitas

Be, la meva filla i jo ja hem fet el curset d’iniciació a l’escalada, la impresió que ens ha deixat han sigut bastant satisfactories, ens ho hem pasat molt bé. La veritat es que com que al final nomes vam ser vuit persones les que es van presentar al curset, vam puguer gaudir bastant de la

Saturday 17 de November de 2007, 22:13:59
El proper cap de setmana a………escalar.
Tipo de Entrada: CUADERNO | 2 Comentarios | 671 visitas

Dit aixins sembla que no pasi res…pero si dic que tinc 43 anys i no he escalat mai, que us sembla¿?, la cosa cambia, no?¿. Doncs si, el proper cap de setmana vaig a unes jornades de iniciació a l'escalada organitzadas per la agrupació a la perteneixo. Sempre e pensat que això de la escalad

Tuesday 21 de August de 2007, 01:15:47
Mini-vacances a Gavarnie
Tipo de Entrada: CUADERNO | 1298 visitas

Be ja hem tornat de las petites vacances familiars que aquest any s´han pogut fer, el lloc escollit es Gavarnie, han sigut curtes pero intenses, aprofitant al maxim els pocs dies que teniem. Resumin una mica hem fet per ordre: Soum Blanc de Especieres de 2671m. bonic y facil cim amb unes gran

Thursday 5 de April de 2007, 00:30:46
REFLEXIONES SOBRE LA WEB.
Tipo de Entrada: CUADERNO | 13 Comentarios | 1697 visitas

Bueno, después de mucho leer todo el jaleo que se ha montado estos días por la Web y a pesar de que no me quería meter, al final he decidido decir la mía aquí en mi blog y no en el foro donde quizás debería, para no liarla mas he preferido hacerlo aquí y que lo lea el que le interese. Ante

Sunday 18 de March de 2007, 20:29:50
Com un nen amb sabates noves.
Tipo de Entrada: CUADERNO | 1 Comentarios | 1016 visitas

Així és com em sento desde fa uns dies………… bé, anem a pams, fa algo més de vint anys que vaig a la muntanya i sempre he pujat per la vessant més “fàcil i assequibles”, les rutes normals per entendrens, però fa uns dies vaig fer la meva primera canal, el corredor Vermicelle al cir

Monday 1 de January de 2007, 12:18:08
Els companys
Tipo de Entrada: CUADERNO | 1 Comentarios | 972 visitas

Fa molts anys que la meva dona i yo sortim a la montanya, primer sols, despres amb amics , despres amb les nostres filles i desde fa uns tres o cuatre anys sortim am una parella de amics que varem coneixer, el Jose i la Mª Jose i aquestes lineas son per ells, per que sembla mentida la petita depe

Thursday 16 de November de 2006, 00:29:47
QUINS RECORDS……….
Tipo de Entrada: CUADERNO | 2 Comentarios | 616 visitas

No se …….avui estic una mica tou segurament……….en fi lo que vull dir es que aprofitant que estic de baixa per uns cuants días, un dit trencat, surto quasi cada dia a donar un passeig pels voltans de Martorell, estic anan a llocs que i vaig sovint pero hara i vaig sol i es clar el cap no

Thursday 2 de November de 2006, 23:47:56
DIMECRES BOLETAIRE (ESTIC MOLT ENFADAT).
Tipo de Entrada: CUADERNO | 2 Comentarios | 1481 visitas

Avui 1 de Novembre am anat a buscar bolets a Rasos de Peguera i corroboran el post que vaig posar fa uns días, el bosc va quedar fet una petita deixalleria, i había de tot, papers, llaunes, ampolles de vidre, etc., etc.………….. Som  uns autentics garrins, no tenim cura de res i a les hores