Estas en Weblog de Montaña Cuaderno de Entradas November 2007 Impresions ……….d’una Primera Escalada.
Sunday 25 de November de 2007, 20:00:37
Impresions ……….d’una primera escalada.
Tipo de Entrada: CUADERNO | 722 visitas

Be, la meva filla i jo ja hem fet el curset d’iniciació a l’escalada, la impresió que ens ha deixat han sigut bastant satisfactories, ens ho hem pasat molt bé.

La veritat es que com que al final nomes vam ser vuit persones les que es van presentar al curset, vam puguer gaudir bastant de la pared i fer bastantes pujadetes.

El indret escollit per fer el curset va ser El Jardinet a Collbató, http://sara.blokeros.com/Compes/?p=80 amb tres vias de IV- una de V- y dues de 6ª per els més valents o pels “profes” que donaven el curset.

Jo vaig pujar dues vegades les vies de IV- (la primera molt nervios i acollonit) però després vaig  anar agafant confiança i fer-les bastant bé segons amb va semblar a mi, després vaig pujar la via de V-  que la veritat crec que era mes facil per acabar fen un intent a una via de 6ª…………...jejeje……………valent i una mica abojarrat que estaba……..no puc queixarme per que vaig quedarme a escasos tres metres de la reunió,  però la veritat es que la sensació es que allò ja eran paraules majors per un pasarelll com jo.
I la meva filla que…………buffff com va disfrutar…………tenia una riatlla de orella a orella.
Va pujar totes les vies de IV- varies vegades i nomes las dues primeres va nesesitar una petita ajuda al començar, després es va anar deixan anar i ho va fer força bé.
Al acabar ja estaba demanan que quan hi tornariem, que estaba desitjan torna-ri un altre cop.

Bé,per ser la primera escalada no va estar gens malament, seguei-xo pensant que no es lo meu pero vist que ho he pasat molt bé, a mi tampoc m’hi importari repeti-ro un altre vegada.

Aqui teniu a les dues mes petitas del grup.

I aqui a nosaltres dos creuant-nos.

I aquí aprenent a asegurar.

I aquípujant la via de V- grau.