Estas en » Weblog de Montaña » Cuaderno de Entradas » August 2008 » Zermatt 2008
Saturday 23 de August de 2008, 18:46:07
Zermatt 2008
Tipo de Entrada: CUADERNO | 3163 visitas

Wenassssss, ja hem tornat de les vacances familiars, aquest any a tocat Süissa, a la vall de Zermatt.

La veritat es que hem tornat molt satisfets, han sigut 15 dies molt intensos, fent muntanya y visitan ciutats, de tot un xic.

Hem fet el cim de dos cuatremils "fàcils", el Breithorn i el Allalinhorn, particularment m'agradat molt més el segon, molt contents per haber pogut pujar amb les nostres filles i elles molt satisfetes.

Aqui teniu un resum del que hem fet.

Oberrothorn 3414 metres, dia de aclimatació, bonic cim amb un gran panorama, llastima dels nubols que ens van fer una mica la guitxa.

Breithorn      4165 metres, bonic cim, aquest dia amb va deixar un sabor agredolç, però això es un altre tema.

Alechsglesser, la glaçera més gran dels Alps, aqui teniem que fer un cim de 3040 metres pero problemes logistics ens van obligar a cambiar els plans i fer una ruta circular, que tot i ser en un lloc molt visitat la vem puguer fer molt tranquils i a trams quasi sols.

Visita a Berna, ciutat preciosa, m'ha robat el cor.

Visita a Interlaken, dia lleig, en-nubolat i una mica plujós,quasi no podem veure la cara nort del Jungfrau.

Allalinhorn    4027 metres,cim molt bonic i amb un ambient alpí molt bó.

Ruta circular de Taschalp-Taschhüte- Weirgansee-Taschalp, potser el dia mes fluix,excursió bonica per el entorn.

Visita a Lucerna, tambe molt maca, pero de un altre estil.

Intent al Sasseniere 3260 metres, el dia abans habia caigut una nevada per sobre els 2400 metres i va fer la pujada molt faixuga per les malas condicions de la neu i del terreny, roca molt descomposta per sota la neu, tot i així vem arribar fins la cota 3200 però un petit pas de 2 o 3 metres que es tenia que grimpar i que estaba gelat (els crampons eran al coche,grrrrrrr) ens va fer desistir, tot i això ens va deixar un gran sabor de boca per el fantastic panorama que ens envoltaba.

Pujada fins al refugi del Cervino a 3260 metres, ultima excursió que vem fer, i vem anar per que a les meves filles els hi feia gracia i la veritat es que tot i haveri molta gent val la pena per el gran paisatje que es domina.

La resta de dies vem fer "pantxing"al camping i pasetjadas per Zermatt o Sass Fee i els poblets del voltant.

Ja posaré un petit resum fotografic mes endavant.