Estas en » Weblog de Montaña » Cuaderno de Entradas » August 2007 » Mini-vacances A Gavarnie
Tuesday 21 de August de 2007, 01:15:47
Mini-vacances a Gavarnie
Tipo de Entrada: CUADERNO | 1298 visitas

Be ja hem tornat de las petites vacances familiars que aquest any s´han pogut fer, el lloc escollit es Gavarnie, han sigut curtes pero intenses, aprofitant al maxim els pocs dies que teniem.

Resumin una mica hem fet per ordre:

Soum Blanc de Especieres de 2671m. bonic y facil cim amb unes grans vistes.

Relax a las Termas de Luz Saint-Sauveur

La archiconeguda pujada al Taillon per la Brecha.

Visita al refugi de Ossue per admirar la magnifica cara nort del Vignemale.

Pujada al hourquette d'Aubert desde el pont de la Gaubie passant pels estanys de Coubous per admirar las dos magnificas conques lacustres que hi han a las dos vessans.

Turisteo per Gavarnie y Luz Saint-Sauveur y cap a casa.

Com podeu veure les hem aprofitat al maxim i per sobre de tot les hem disfrutat moltissim deixant-nos un gran regust i unes ganas terribles de torna-ri mes andavant.

La foto es del cim del Soum Blanc de Especieres amb el Taillon darrera.