Estas en » Weblog de Montaña » Cuaderno de Entradas » November 2006 » Dimecres Boletaire (estic Molt Enfadat).
Thursday 2 de November de 2006, 23:47:56
DIMECRES BOLETAIRE (ESTIC MOLT ENFADAT).
Tipo de Entrada: CUADERNO | 2 Comentarios | 1481 visitas

Avui 1 de Novembre am anat a buscar bolets a Rasos de Peguera i corroboran el post que vaig posar fa uns días, el bosc va quedar fet una petita deixalleria, i había de tot, papers, llaunes, ampolles de vidre, etc., etc.………….. Som  uns autentics garrins, no tenim cura de res i a les hores la pregunta que em faig es:

Algún día aprendrem a respectar la Natura?¿

No espereu cap resposta per que no la se i tampoc espero que em contesteu per que es una tema del que tots tenim la nostra particular visio, solament es una reflexio sobre lo que i  vist avui.

Per altre banda quina a sigut la meva sorpresa quan i arribat a dalt de rasos i quan portaba la meitat de la pista que baixa cap a la Gallina Pelada o cap a el poblet abandonat de Peguera de sobte  mi trobat que habien asfaltat la pista,  la sorpresa a estat molt gran per que es tracta de un lloc declarat Espai de Interes Natural per la Generalitat, a les hores l’asfalt es natural de aquest indret?¿, a mida que pasaba el dia i anaba parlant em els altres boletaires que em trobava i vist que totom estaba mes o menys tan enfadat com nosaltres i mi aseventat de un rumor del per que del asfalt, es comentava que l’indret de Peguera la habia comprat un arab i que hi volia construir una “una urbanizacion de alto estanding con campo de golf incluido†i que el tema de la pista no mes era el primer pas.
Segurament estem davant de una nova especulacio urbanistica del poderoso don dinero i com sempre qui sortira perdent sera la Natura per que se acabara destruint un magnific indret que fins hara era verge.Repeteixo que no mes era un rumor pero..............................................................en fi temps al temps.

Per cert no ve al cas sobre el tema anterior pero ha sigut lo mijor del dia, el cistell de bolets ple fins dalt, (alguna cosa bona ens tenia que pasar).