Sunday 30 de May de 2010, 09:24

Al finalizar la pista nos internamos en el bosque por un sendero bastante perdedor, atentos a las marcas y los hitos.

La Muga/tossa Plana De Lles | 2 Comentarios | 728 visitas | Cargando datos para presentación...

Enviado por Bouvier el Wednesday 2 de June de 2010

“Totalment d'acord amb lo de perdedor, vas seguint marques grogues molt seguides, i de cop i sobte desapareixen, a nosaltres ens varen desapareixer, baixant dels estanys de la Muga cap a Cal Jan de la Llosa i varem improvisar una baixada pel mig del bosc. Si ho marquen que ho facin bé, i si no que no ho facin, perque despisten mes que ajuden”
Enviado por Capitatro el Wednesday 2 de June de 2010

“Hola Bouvier, al dir perdedor volia dir que el cami no existeix, no mes hi han les marcas pintadas i les fitadas, si vas seguin-les atentament no hi deuria de haber cap problema, esta molt be senyalisat, el problema es que al anar molta estona per dintre el bosc es facil de perdre les marcas,de fet nosaltres al començament les vem perdre un parell de vegades, desde aquell moment quan pasaban per una marca o fitada ja buscavem l'altre i ja no vem tindre cap problema.
No conec la baixada que comentas pero aquest sender en particular esta ben marcat, aixo si, has de anar amb molt de compte.

Gracies.

Index « Anterior1234Foto 56789 ... 5556Siguiente »